Интервю

През 2020 г. групата Saint-Gobain празнува 25-тата годишнина на своята марка Rigips на българския пазар. През 1995 г. международният производител на гипскартон Rigips стартира своята дейност в България и сега е една от най-разпознаваемите марки в областта на строителството. През всичките тези години Rigips е част от много емблематични проекти в България. Предоставяйки системи и решения, компанията си изгради позиция на предпочитан доставчик и доверен партньор на своите клиенти.

За да отбележим тази годишнина, съвместно със Stroiteli.bg - информационно издание, специализирано в областта на строителството, архитектурата и иновациите, направихме поредица от интервюта с част от топ мениджмънта на компанията в България, за да разкрием каква е тайната за създаването на една успешна марка и още интересни факти за развитието на Rigips България през годините.