Saint-Gobain Global
|
350 years site
search
в България
Нашите бизнеси
Решения
Интериор
Екстериор
Индустриални решения
Енергийна ефективност
Референтни обекти
Устойчивост
Стратегията Habitat
Multi Comfort
Групата
Saint-Gobain в България
История
Мисия
Ценности
Иновации
Мобилни приложения
Брандът
CSR
Статии
Интервю
Кариери
Свободни позиции в Saint-Gobain България
Скрий навигацията
Toogle search menu
Toogle contact menu
Toogle Saint Gobain network menu
Меню
Начало
Нашите бизнеси
Устойчивост
Устойчивост
Стратегията Habitat
Multi Comfort
Мисия 2050
Групата
Групата
Saint-Gobain в България
История
Мисия
Ценности
Иновации
Мобилни приложения
Брандът
CSR
Статии
Статии
Интервю
Кариери
Кариери
Свободни позиции в Saint-Gobain България
Контакти
Close
Търсене
ТЪРСЕНЕ В САЙТА
Close
Начало
Статии
Интервю
Интервю
През 2020 г. групата Saint-Gobain празнува 25-тата годишнина на своята марка
Rigips
на българския пазар. През 1995 г. международният производител на гипскартон Rigips стартира своята дейност в България и сега е една от най-разпознаваемите марки в областта на строителството. През всичките тези години Rigips е част от много емблематични проекти в България. Предоставяйки системи и решения, компанията си изгради позиция на предпочитан доставчик и доверен партньор на своите клиенти.
За да отбележим тази годишнина, съвместно със
Stroiteli.bg
- информационно издание, специализирано в областта на строителството, архитектурата и иновациите, направихме поредица от интервюта с част от топ мениджмънта на компанията в България, за да разкрием
каква е тайната за създаването на една успешна марка
и още интересни факти за развитието на Rigips България през годините.
Ян Махачек, изпълнителен директор на Saint-Gobain България
Интервю на Ян Махачек за stroiteli.bg
Прочети повече
Инж. Димитър Пенев, управител и търговски директор на Saint-Gobain България
Интервю на инж. Димитър Пенев за stroiteli.bg
Прочети повече
Калин Пенков, маркетинг мениджър на Rigips България
Интервю с Калин Пенков за stroiteli.bg
Прочети повече