Брандът

Групата Сен-Гобен винаги е знаела как да е в крак с времето, като в същото време остава вярна на ценностите си. Скоро Групата разкри новата си идентичност, свързвайки историческото си лого (разпознаваемите арки на моста Pont-à-Mousson) със стратегията си, базирана върху строителните пазари. Новото лого е пълно с движение: очертанията на град се разкриват в експлозия от цветове. То отговаря на същността на групата Сен-Гобен, която след три века на пазара е по-динамична от всякога.
 

СЕН-ГОБЕН РАЗКРИВА НОВОТО СИ ЛОГО

Логото е изразяване на стратегията на бранда, която е в тон със съвременните комуникационни предизвикателства.

„Дигиталните технологии променят начина, по който общуваме с клиентите. До сега подчертавахме децентрализираната природа на Групата поради високата познаваемост на дъщерните ни марки сред професионалистите. Днес Групата иска да създаде по-близка връзка с крайните потребители, хората които живеят в сградите по цял свят, където са вложени нашите решения. Дали хората са у дома, на работа или в движение, материалите на Сен-Гобен допринасят за индивидуалното благополучие и за общото ни бъдеще. Мисията ни? Да създаваме прекрасни места за живот и да подобряваме ежедневието.“ Пиер-Андре де Шалендар, Председател и Главен изпълнителен директор на Сен-Гобен

Нашата мисия: да създаваме прекрасни места за живот и да подобряваме ежедневието.



Прочетете за гледната точка на експертите ни.



АТЕСТАТ ОТ ТВОРЧЕСКИЯ ДИРЕКТОР

„Беше сериозно предизвикателство да отговорим на изискванията на Сен-Гобен: да обновим брандът и логото, като запазим моста и поставим повече ударение върху естествената среда и иновативните материали. Дизайнът, който представихме на Terre de Sienne беше широко подкрепен заради цветния градски силует и поради верността си на символа на моста. Ярките цветове изразяват градивните елементи на Групата (зелено за околната среда, синьо за иновациите и червено за енергия) и радостта, която обедини служителите по време на празнуването на 350-тата годишнина.

Цветовете отразяват и многообразието на бизнесите и служителите на Групата в един променлив свят, в който Сен-Гобен явно се гордее от бранда си. Решихме да закръглим шрифтът, който използвахме за името на Сен-Гобен, за да го направим по-плавен и гъвкав. В крайна сметка се надявам всички да открият отдадеността и ентусиазма в това ново лого, които представят служителите на Групата.“ Лоран Бордери, Творчески директор

 

 

Ново лого Saint-Gobain



Свалете новото лого на Сен-Гобен (jpg, RGB, 3500x1500 pxl).